Post by traculidledne on Feb 19, 2022 4:10:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Memes Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Memes Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel goud ▞▞▞
▞▞▞ Memes Wars 2022 version ▞▞▞
Ik heb 3000 munten gekocht ter waarde van 19,47 die ik nooit heb ontvangen. Ik heb de ontwikkelaar een e-mail gestuurd omdat er geen ander e-mailadres is om hierover contact op te nemen. Is dit oplichting? Ik drukte op herstellen en er gebeurde niets. Ik wil mijn geld terug of de munten die ik heb gekocht
Memes Wars Action ffw
Waarom staat de Duitse vlag ondersteboven?
Ik denk dat de game best leuk is, maar de lijst met games moet worden gerepareerd, de manier waarop de lijst wordt bijgewerkt, is gewoon irritant. je wilt niet meedoen, en er zou een manier moeten zijn om naar overeenkomsten te zoeken op matchnaam of zoiets.
Ik heb munten gekocht, ze zijn nooit geladen, maar het kwam van mijn bankrekening. Armzalig.
Ik vind dit sandbox-spel echt leuk, maar je moet Battle Royal toevoegen en ook wat munitie aan de wapens toevoegen en de prijzen van wapens upgraden. Het is zo gemakkelijk om wapens te krijgen. Voeg meer prijzen toe aan wapens en werk de graphics bij en voeg ook vriendschapsverzoeken toe om mee te spelen vrienden
PLZ VERWIJDER DE GRANAATKNOP!PLZ!VERPLAATS DEZE NAAR DE WAPENSLEUF!PLZ!
het is erg leuk, alleen het slechte zijn advertenties
Matig
Het is goed
Ik mesWars
Eh slecht, zorg ervoor dat het spel geen advertenties heeft en alles gratis maakt in de muntenwinkel En dan geef ik het vijf sterren
Het was afgezien van als je in een game gaat, het crasht 3 minites in.
Het is heel goed, want je kunt alles oproepen, je kunt draken, huisdieren, alles oproepen en je kunt alles in je avatar plaatsen en in je avatar plaatsen met zoals dat gewone geld alsof het een briesje is, geld daarop weigeren
Het is ok
Hey god, lel gewoon mensen die de ernst glichen dat wanneer je sniper kiest en een willekeurig pistool naar de snip-modus in sniper gaat, dan een ander pistool krijgen, dan kan je pistool knippen dat is een heel, heel erg coole glich;) thx voor de glich. En repareer de teammodus, want mensen komen naar me toe, zeg dan, laten we vrienden zijn en team vormen mensen van andere conchers en anderen mensen die jouw team zijn, modder gewoon dood, dus pleidooien repareer die bug zodat mensen dat je team je niet vermoordt, zodat je kunt doden rode team en coole dingen thx..
Ik ben op lv 32, geen wonder dat mensen zeggen dat sommige dingen duur zijn, het is gemakkelijk om munten te krijgen! Blijf gewoon tegen mensen vechten in teamgevechten en bespaar tot 999 of duizend als dat niet de limiet is. Ik raad aan om dit spel uit te proberen, deze mensen die zeggen "Er zijn geen servers!" Dan moet je de game updaten, ik had dit probleem eerder. Er is een bug die ik kan vinden, een daarvan is wanneer een ronde eindigt, het spawnt me in een nergens leegte. Ten tweede schiet je soms terug als een ronde eindigt. Repareer deze ontwikkelaar alstublieft!
Het is best cool, maar een sandbox-game waarin je auto's, blokken en wat je maar wilt kunt plaatsen, zodat je ook in de god-modus kunt zijn. En waren geen noobs
Zeer goede game en graphics! Je kunt vliegen en doen wat je wilt! Perfect!
ik stopte met het spelen van dit spel toen ik me verveelde, dus ik de-installeerde het en na een paar maanden installeerde ik het en toen controleerde ik mijn wapens en zo.. alles was weg Ik verloor al mijn spullen en wapens, repareer deze bug of glitch.. maar bedankt voor het maken van dit spel! dat waardeer ik echt!
😀😅
Het zeer interessante spel Ik vind dit spel leuk, maar ik geef slechts 1 ster omdat we geen lid kunnen worden van betere servers
Geweldig
Waarom staat de Duitse vlag ondersteboven, repareer het?
Ik vind dit spel leuk, maar breng oude menigte en huisdieren terug met goede herinneringen VERWIJDER GEEN NIEUWE MOB EN NIEUWE PET
hoe ontgrendel je de auto's?
$999999999999999999888888
Het is hetzelfde als een kippengeweer waarom heb je er nog een gemaakt, ben je dom en deze game is nog erger dan de andere, dus verwijder het nu. en noem het maar meme-oorlogen en het is ook hetzelfde als kippengeweer, maar het is veel erger en nog meer vreselijke graffics en slechte besturing, dus als je dit hebt geïnstalleerd, betekent dit dat je dom en dom bent en dat je je MEGA BITES zult verliezen en het niet riskeert
Het is een geweldig spel, maar toen ik de auto probeerde te verplaatsen, ging het op de juiste manier 🤣
Gelieve advertenties te verwijderen
Memes Wars Екшн idcm
Nee
Het is goed
Deze game is nu willekeurig omdat ik niet kan zien dat ik een game moet kiezen, dus ik ga een game maken die niet zal werken. Ik weet dat deze game geen update zal hebben, want de game heeft bugs nodig
Voeg krachten en transformaties toe in deze game, zelfs admin om te kopen. Ik vind deze game leuk
HET IS mijn favoriet, maar de advertenties komen gewoon constant omhoog
Ik vind het spel niet leuk, maar het is nog steeds goed en waarom dwingt het spel me om een cowboyhoed te dragen?
Niet slecht, maar zuig grappen die ik haat
Ik geef het een 3 vanwege de memes, ER CRINGY
De game is geweldig en hapert niet, ik zou echter om één ding vragen. Ontwikkelaars, als je naar de menigte en spelers luistert, maak de steampunk Mecha met de scheermesarmen rijdbaar. Dat is het enige waar ik om vraag. verder vind ik het spel geweldig!
WAAROM HEEFT DIT SPEL EEN NIEUWE UPDATE?
Cooking Travel - Food truck fast restaurant কৌশল nsjz
Dit is een geweldige game, ik vind het geweldig hoe je single player kunt doen en je eigen wereld kunt maken
Memes Wars Acțiune xrr
Echt een goede game, behalve dat er gewoon te veel eieren zijn, ik word ook altijd doodgeschoten, het is te moeilijk, geen probleem